چاپ کد خبر: 83867
27 اردیبهشت 1401

۳۰ نشانه که می گوید زن تان دیگر شما را دوست ندارد

1 1 1
هر زنی با هدف داشتن یک زندگی مشترک پایدار ازدواج می کند. در عصری که ما زندگی می کنیم بیشتر ازدواج ها بر أساس عشق و علاقه صورت می گیرد. زوج ها با تعهد و وفاداری و شور و هیجان بالا زندگی شان را آغاز می کنند. اما پس از مدتی ممکن است که این هیجان ها و شور و اشتیاق اولیه کم رنگ تر شده یا حتی از بین برود. متاسفانه بسیاری از زوج ها پس از مدتی دیگر همان عشق و علاقه سابق را نسبت به هم ندارند.در این مقاله روی صحبت ما در مورد دلایل بی میلی زن به مرد است. در بسیاری از زندگی های مشترک پیش می آید که پس از مدتی زنی، عشق و علاقه اولیه اش را نسبت به شوهرش از دست می دهد. یا همسرش همانند سابق برای او دوست داشتنی نیست.

بنابراین همان طور که اشاره شد در این مقاله از سری مقالات زناشویی  به دلایل بی میلی زن به مرد پرداخته ایم.

برخی نشانه هایی را بررسی کرده ایم که نشان گر آن است که زنی دیگر همسرش را همانند سابق دوست ندارد. با ما همراه باشید تا این ۳۰ نشانه را با هم مرور کنیم. فراموش نکنید که دانستن این نشانه ها شاید به ما کمک کند تا برای عشق و علاقه اولیه زندگی مان تلاش کنیم.

۱.او در مورد مسائل مختلف مانند گذشته با شما حرف نمی زند
زنان معمولاً بیشتر از مردان حرف می زند. آن ها دوست دارند در موارد مختلف با همسر شان صحبت کنند. تمام ریز و درشت زندگی را با او در میان می گذارند. این یکی از ویژگی های اجتناب ناپذیر زنان اند. حتی خیلی از موارد را ممکن است چندین بار مطرح کنند. با تاکید دوباره آن ها را برای همسرش بیان کنند. یا بارها یک خاطره، اتفاق یا احساسش را برای شما بازگو کند. بنابراین اگر ناگهان در مورد چیزی با شما حرف نمی زند. یا مسائل مختلف را با شما در میان نمی گذارد. زنگ خطر جدی است. ممکن است او علاقه اش را به شما از دست داده و دیگر شما را دوست ندارد.

۲.دلایل بی میلی زن به مرد، تحقیر آمیز رفتار می کند
یکی دیگر از نشانه‌های که ممکن است او دیگر شما را دوست نداشته باشد، رفتار تحقیر آمیز است. او ناگهانی و بدون هیچ دلیل آشکاری شما را تحقیر می کند. با شما بدرفتاری و اهانت می کند. به راحتی و با تحقیر و کنایه ضعف های تان را به رخ تان می کشد.

البته در چنین حالتی بهتر است از او بپرسید که چه مشکلی دارد. زیرا ممکن است چیزی برای مدتی طولانی او را آزار می دهد. به علاوه، این کار می تواند به شما کمک کند، همسرتان را دوباره خوشحال کنید.

۳.او به شدت از شما انتقاد می کند
نشانه دیگری که بیان می کند، همسر تان دیگر همانند گذشته شما را دوست ندارد، انتقادهای شدید او است. او مثل سابق در مورد هیچ مساله ای با شما مدارا نمی کند. چشم هایش را بر روی هیچ مساله ای نمی بندد. بلکه درست یا نادرست به شدت از شما انتقاد می کند. او از همه کارهایی که شما انجام می دهید، شاکی می شود و به بدترین حالت آن ها را نقد می کند. البته چنین رفتاری بر عزت نفس شما تأثیر منفی می گذارد. اما باعث می شود که از خود بپرسید، چرا او دیگر شما را دوست ندارد؟

1 2

۴. چیزهایی را که شما می گویید، نادیده می گیرد
نشانه دیگری که می تواند شما را وادار کند که از خود بپرسید. چرا همسرم دیگر من را نمی خواهد؟ این است که او دیگر به صحبت ها و داستان های شما گوش نمی دهد. یا حتی نمی پرسد که چه کارهایی را انجام داده اید. یا روزتان چطور بوده است. چنین رفتاری به این معنا است که او دیگر علاقه ای ندارد حرف های شما را بشنود. یا به صورت کامل شما را نادیده می گیرد.

۵. هر چیزی را که شما می گویید، رد می کند
اگر او مرتب هر چیزی را که شما می گویید، رد می کند. به این معنا است که او دیگر شما را دوست ندارد. ممکن است شما هر پیشنهادی که بدهید یا هر درخواستی که داشته باشید، او به راحتی رد می کند. هیچ چیزی را از سوی شما نمی پذیرد. این رفتار مانند انتقاد های بیش از حد او، به طور قابل توجهی بر روابط شما تاثیر می گذارد. باعث می شود به شما حس بدی دست دهد.
۶. به کارهای شما علاقه ای نشان نمی دهد
زنی که همسرش را دیگر دوست ندارد، به هیچ کار او علاقه ای نشان نمی دهد. دوست ندارد در مورد کارها و مشغله های شما بشنود. برایش هیچ کار شما مهم نیست. ترجیح می دهد خودش را دیگر کارهای شما نکند. به یک معنا شما را به حال خودتان رها می کند. البته که چنین برخوردی بسیار دردناک است. به خصوص اگر در مورد چیزی باشد که شما آن را خاص می دانید.

۷. دیگر با شما بحث نمی کند
یکی دیگر از نشانه های جدی عدم علاقه زن به مرد، این است که او در مورد هیچ موضوعی با شما وارد بحث نمی شود. عادت زن ها است که در مورد هر مساله ای اظهار نظر کند. یا وارد بحث و دعوا شود. اما زمانی که دیگر همسرش را دوست ندارد ترجیح می دهد ساکت باشد. وارد هیچ بحث و دعوایی نشود.

۸.با شما همیشه در سکوت است
زمانی که با شما مواجه می شود، سعی می کند سکوت کند. با سکوت خودش شما را هم به سکوت کردن دعوت می کند. رفتارش کاملا بی‌صدا است. طوری رفتار می کند که انگار شمایی وجود ندارید. اغلب زن ها پر حرف هستند. دوست ندارند سکوت کنند. اما زمانی که با شما سکوت می کند و بی صدا رفتار می کند یعنی شما را دیگر دوست ندارد.

۹. به دیگران علاقه نشان می دهد
زنی که دیگر همسرش را دوست ندارد، به راحتی به دیگران علاقه نشان می هد. در جمع وقتی کنار مرد دیگری قرار می گیرد، با او می خندد. حرف می زند و با نشاط و شادی برخورد می کند. سعی می کند در جمع ها بیشتر به خودش برسد تا توجه بقیه را جلب کند. متأسفانه، چنین رفتاری در آینده می تواند منجر به خیانت و پایان رابطه شما شود.

1 3

۱۰. دیگر با شما صمیمی رفتار نمی کند
صمیمیت یکی از جنبه های اصلی هر رابطه است. میان زن و شوهر همیشه سطحی از صمیمیت وجود دارد. اما زمانی که او با شما برای مدت طولانی سرد برخورد می کند. دیگر صمیمی نیست، یعنی شما را دوست ندارد.
۱۱.او بیش از حد درگیر امور خود است
داشتن یک شریک شغلی می تواند یک امتیاز برای رابطه باشد. اما اگر او دیگر وقت یا انرژی برای شما پیدا نکرد، این می تواند نشانه بدی برای زندگی شما باشد. زیرا او صرفا به مسائل و أمور خود توجه می کند و برای شما وقت نمی گذارد.

۱۲.به عمد مسائل را از شما پنهان می کند
حفظ حریم خصوصی تان ضروری است. اما رازداری بیش از حد می تواند به سرعت یک رابطه پایدار را از بین ببرد. اگر همسرتان عمداً چیزهایی را از شما پنهان می کند، یعنی به شما اعتماد ندارد. اعتماد خود را نسبت به شما از دست داده و شما را دیگر دوست ندارد.

۱۳. فقط در صورتی با شما صحبت می کند که به چیزی نیاز داشته باشد
ارتباط برای هر رابطه ای ضروری است. اما عدم ارتباط مداوم زندگی مشترک شما را ناخوشایند و دردناک می کند. به ویژه زمانی که همسر تان فقط برای نیازهای خود با شما صحبت می کند. پس از این که خواسته او برآورد شد، دیگر هیچ حرف و تماسی با شما ندارد. چنین برخوردی نشانه بدی برای تداوم زندگی مشترک تان است. زیرا ممکن است او علاقه اش را نسبت به شما از دست داده باشد.

۱۴.در برابر هر کار شما، سنگ اندازی می کند
شما هر کاری می خواهید انجام دهید، از سوی او با مانع مواجه می شوید. برای تان موانع مختلف ایجاد می کند. در برابر کارها و اقدامات شما سنگ اندازی می کند. طوری که دوست ندارد هیچ کار شما به نتیجه ای برسد. چنین رفتاری وحشتناک است. اما واقعی است و نشان دهنده بی علاقگی او نسبت به شما است.

۱۵. مدام شما را با افراد دیگر مقایسه می کند

همه انسان ها دارای عیب و نقص هستند. نقاط قوت و ضعت دارند. شوهر شما هم یک استثنا نیست. او هم جز بشر است و ممکن است ضعف های داشته باشد. اما مقایسه کردن او با شوهر دوست یا آشنای تان أصلا کار درستی نیست. زمانی که زنی همسرش را مدام با بقیه مردها مقایسه می کند و او را سرزنش می کند، یعنی که دیگر شما را دوست ندارد. او با مقایسه کردن و سرزنش کردن شما، تنفر خود را نشان می دهد. چنین رفتاری نه تنها بین شما و همسرتان شکاف ایجاد می کند، بلکه ممکن است باعث رنجش جبران ناپذیر او از شما شود.

۱۶. شما را تهدید به ترک تان می کند
تهدید کردن در ذات خود کار درستی نیست. قرار نیست زندگی مشترک با تهدید ادامه یابد. اما زمانی که همسر شما، تهدید به ترک تان می کند، باید جدی بگیرید. یک زن تنها زمانی از چنین تهدیدی استفاده می کند که علاقه اش را نسبت به شما از دست داده باشد. به همین خاطر دیگر برای او هیچ چیزی مهم نیست. او می خواهد در نهایت شما را ترک کند. به همین علت، شما را تهدید می کند. بهتر است در چنین حالتی به سرعت در مورد رفتار خود تجدید نظر کنید. تلاش کنید تا تنفر همسرتان را نسبت به خود تان از بین ببرید. کاری کنید که علاقه اش نسبت به شما زنده شود.

۱۷.به خانواده شما اهمیتی نمی دهد
در زندگی مشترک احترام به خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است. هیچ زوجی نمی تواند با بی احترامی به خانواده های همدیگر زندگی آرامی داشته باشند. اما زمانی که همسرتان به خانواده شما بی احترامی می کند. به آن ها اهمیتی نمی دهد. آن ها را نادیده می گیرد. یعنی مشکل جدی در رابطه شما ایجاد شده است. در واقع او می خواهد برود. به همین خاطر می خواهد با بی توجهی به خانواده تان، رابطه اش را با آن ها قطع کند.

۱۸. ترجیح می دهد بیرون باشد تا این که با شما وقت بگذراند
گذراندن مدتی با افراد دیگر گاهی لازم است. اما اگر او ترجیح می دهد همیشه به جای شما با دیگران باشد، این نشانه بدی است. او دیگر دوست ندارد با شما وقت بگذارند. از بودن در کنار شما لذت نمی برد. او را خوشحال نمی کند. به همین خاطر ترجیح می دهد بیشتر با دوستانش باشد تا کنار شما.

1 4

۱۹.رفتار دوستان او با شما تغییر کرده است

زنان تمایل دارند دوستان صمیمی داشته باشند. اکثریت آن ها ممکن است چندین دوست صمیمی داشته باشند که مدام با او در رفت و آمد است. به همین خاطر شما هم آن ها را می شناسید. اگر متوجه شدید که رفتار دوستان همسرتان با شما تغییر کرده است. آن ها دیگر به شما اهمیت نمی دهند یا حتی با بی احترامی برخورد می کنند، یعنی مشکلی ایجاد شده است. زنان، بسیاری از رازهای شان را با دوستان نزدیک شان شریک می کنند. به همین علت، ممکن است همسرتان از بی علاقگی خود به شما، به آن ها گفته باشد. بنابراین تغییر رفتار آن ها نشانه این است که همسرتان دیگر شما را دوست ندارد.
۲۰. از عذرخواهی امتناع می کند
نشانه دیگری که او با شما خوشحال نیست این است که از عذرخواهی امتناع می کند. او دیگر برای کارهای اشباهش از شما عذرخواهی نمی کند. یا حتی ابراز تاسف ساده هم نمی کند. بلکه تلاش می کند اشتباهاتش را به شما نسبت بدهد. با سر و صدا شما را متهم می کند. خطایش را نمی پذیرد و در هیچ صورتی عذرخواهی نمی کند.

۲۱. پشت سر شما بدگویی می کند
اغلب زنان همسرشان را دوست دارند و تلاش می کنند در مورد ضعف های او چیزی به بقیه نگوید. حتی گاهی به عمد از همسرش تعریف و تمجید می کند. اما زمانی که دیگر شما را دوست نداشته باشد، به راحتی در غیاب شما، بدگویی می کند. شما را در برابر همه آدم ضعیف و غیر قابل تحمل توصیف می کند. حتی تمام بدی های عالم را به شما نسبت می دهد و می گوید در مورد انتخاب شما اشتباه کرده است. دیگر برای او مهم نیست با چه کسی این صحبت ها را می کند. فقط می خواهد از شما بدگویی کند.

۲۲. احساسات شما را تصدیق نمی کند
وقتی سعی می‌کنید مسائل را مطرح کنید، او به آن اهمیتی نمی دهد. زمانی که تلاش می کنید در مورد احساسات تان درباره مسائل تان حرف بزنید، آن را تصدیق نمی کند. در مواردی حتی شما را متهم به دروغ گویی می کند. هیچ کدام از احساسات تان را واقعی نمی داند بلکه آن ها را صرفا نمایش دروغین خطاب می کند.

۲۳.به تنهایی تصمیم می گیرد
همیشه در زندگی مشترک باید تصمیم ها بر أساس خواست و نظر هر دو نفر گرفته شود. زن و مرد نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. اما زمانی که همسر تان دیگر به شما علاقه ای ندارد، به تنهایی تصمیم می گیرد. زیرا شما را از زندگی اش حذف کرده است. به همین خاطر هیچ اهمیتی به شما نمی دهد که با شما مشورت کنید.

۲۴. درخواست استراحت می کند

درخواست استراحت می تواند هشدار جدی باشد. چرا که زن ها هیچ وقت از زندگی و بودن در کنار همسر و فرزندانش خسته نمی شود. اما زمانی که از شما می خواهد مدتی استراحت کند و أمور زندگی را به شما بسپارد، یعنی مشکل جدی ایجاد شده است. او دیگر به شما علاقه ای ندارد. می خواهد در مورد زندگی اش فکر کند و در نهایت تصمیم بگیرد که شما را ترک کند.
۲۵.دلایل بی میلی زن به مرد، او اغلب از بودن شما خسته می شود
زنان زمانی که ازدواج می کنند، دوست دارند همیشه در کنار همسرشان باشند. حضور همسرش همیشه باعث خوشحالی او می شود. اما اگر او از بودن با شما خسته می شود، یعنی او دیگر مانند گذشته شما را دوست ندارد. زمانی که شما جلوی چشم او قرار می گیرید، به شما بی توجهی می کند. می خواهد او را تنها بگذارید.

۲۶. از لمس کردن شما اجتناب می کند
اغلب زنان رابطه فیزیکی و لمس کردن و در آغوش کشیدن را بیشتر دوست دارند. اما زمانی که همسر تان دیگر شما را دوست ندارد، نمی خواهد با شما تماس فیزیکی برقرار کند. او اجازه نمی دهد شما او را لمس کنید. یا او را در آغوش بگیرید. سعی می کند از نزدیک شدن به شما دوری کند.

۲۷. به شما دروغ می گوید
صداقت یکی از عناصر مهم در زندگی مشترک است. زنان نسبت به مردان تلاش می کنند با صداقت بیشتری در زندگی رفتار کنند. اما زمانی که همسرتان به صورت آشکارا در مورد هر چیزی به شما دروغ می گوید، یعنی مشکل جدی به وجود آمده است. او دیگر شما را دوست ندارد. خود را ملزم نمی داند که به شما راست بگوید. به همین خاطر، متوسل به دروغ شده است.

۲۸. به جای شما از دیگران کمک می خواهد
زنان دوست دارند فقط همسرش به او کمک کند. این طوری إحساس بهتری پیدا می کنند. اما اگر او در صورت نیاز به جای شما از کسان دیگر کمک می خواهد، یعنی علاقه اش را نسبت به شما از دست داده است. به همین خاطر نمی خواهد شما به او کمک کنید.

1 4

۲۹. از صحبت در مورد برنامه های آینده اش اجتناب می کند
زمانی که زنی علاقه اش را نسبت به همسرش از دست می دهد، دوست ندارد در مورد برنامه هایش صحبت کند. چرا که او دیگر آینده ای را با شما نمی بیند. به همین خاطر برنامه های آینده اش را با شما شریک نمی کند.
۳۰.دیگر برای هیچ کاری تلاش نمی کند
اگر همسر تان از همه چیز دست کشیده و هیچ کاری را انجام نمی دهد، یعنی مشکل جدی ایجاد شده است. او دیگر مانند گذشته برای هیچ کاری تلاش نمی کند. چرا او آینده اش را در این رابطه نمی بیند. می خواهد از آن بیرون بیاید. به همین خاطر از همه چی دست کشیده است.”خبرنامه”

شما هم نظرتان را در باره این مطلب برای ما بنویسید

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

زنها حتی نمیدونن از دنیا چی میخوان. من آدمی هستم که همه کاری واسه زنم کردم و میکنم ولی دقیقا همیشه آزارم میده. هر چیزی رو به تحقیر و به توهین آمیز ترین حالت ممکن بیان میکنه حتی اگه اون کاری که کردی به ذات اشتباه نباشه. کاری کرده از هر چی زنه متنفر بشم. انقدر برام غیر قابل تحمل شده که برای نبودنش حاضرم همه ی زنهای دنیا منقرض بشن اینم بینشون باشه

ناشناس پنجشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۷

سلام من ۱۳ساله ازدواج کردم ولی شوهرم یه روز خوش بهم ندامشرب قماررفیق بازی مواد زن بازی همشوتهمل کردم حالاجلوی من بازن دیگه جان عزیزم حرف میزنه بعدمیخنده

ناسناس شنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

سالها شوهرم خیانت کرد .سمت مواد و رفیق بازی رفت بیکار شد همچنان بودم بخاطر فرزندم .البته مریضی سختی گرفت سرطان ازش مواظبت کردم ولی هیچوقت دوستش نداشتم و نخواهم داشت ولی بخاطر فرزندم دلبندم ماندم که سر پناهی داشته باشد .چون بعد از ازدواج .دیگه حمایت خانواده خودم را نداشتم .امیدوارم فرزندم خوشبخت شود .

Ofont پنجشنبه , ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

۲۰ نشانه زنی که شوهرش را. دوست ندارد زنگ خطری هست که اگه یکی از این نشانه ها را متوجه شدید متاسفانه یا خیانت خواهد کرد ویا خیانت کرده است اولین نشانه این است که وقتی با شما به بیرون از منزل رفته اید متوجه میشوی که دستش در دست شماست ولی چشماش خیره به یکی از شما خوشتیپ تر. و جوان تر است وقتی شما را دوست ندارد دیگر نمی‌تواند به شما بگوید دوستت دارم. و حتی رابطه … با او مشکل می‌شود بهانه می آورد ودر حین رابطه دیگر بوسه به شما نمی‌زند و نمیگزارد او را ببوسید…زنگ خطری هست که داره خیانت می کنه

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۶

باتشکر از رهنمودهای زیبا ومنطقی تان
واقعا این سی بند که فرمودین خانم ماهم داره ولی نمیدونم بایست چکار کنم که اون مهر ومحبت های قبل رو بدست بیاریم ومجذوب خانواده باشیم،،، مدتیست خانمم نسبت به بنده بی مهر شده واز من کناره گیری میکنه حتی در مواقع خواب، اگه میتونید راهنمایی کنید ممنونم از همه رهنمودهای جالب ومنطقی تان

رادوین شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

زن ها اکثرا عاشق همسرشونن و دوست دارند تمام احترامات و عشقشون و نثار همسرشون کنن و این مرده که اولین جرقه دوری و میزنه با بی احترامی توهین تحقیر نا دیده گرفتن خانوادش و ترجیح دادن خانواده اش به زنش زن اول شروع به بحث میکنه ولی متاسفانه مرد حاظر نیست حرف زنش رو گوش بده و با این حرق که تو همش بحث داری اون و از خودش دور میکنه برای زن دو راه میمونه بی تفاوت میشه دیگه دوستش نداره و فقط به خاطر بچه هاش میمونه چون جنگ و دعوا هاش و بحث هاش و قبلا کرده دیگه بی تفاوت میشه حتی خیانت شوهرش هم براش مهم نیست
و راه دیگه زن بچه نداره نگران خرج و مخارجش نیست و پناهگاهی هم داره در این صورت نمی گذاره له بشه و جدا میشه
کاش زنهای سرزمینم اینقدر توانایی مالی داشته باشندکه مجبور نشن با مردی کا بی صدا اونها رو کشته زندگی کنند

ناشناس شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

مممممممممومنم

G شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

ببینید خدا وند انسان رو با ۲ سر و ۴ دست و۴پا می آفرینه ولی بعد اونارو از هم جدا می‌کنه و هر کدوم رو درجایی قرار میده
اونا خودشون باید اون نیمه گمشدشون رو پیدا کنن
شما هان حتما اون دو سر و چهار با و چهار دست هم نبودید و نیمه شما همچنان گمشده باقی مانده

عشق حوس نیست عشق بچه بازی نیست عشق یه عمر زندگی و برای این که عاشقانه حفظش کنی باید نیمتو پیدا کنی
و کسی که

هیچی شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

آدمی اینطوریه چرا ازدواج می‌کنه اصن??‍♀️?

فهیمه شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

دست ازسرم بردارید نفرین شده ها????????????????????????

ناشناس شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

دخترم لب شکری ب دنیااومدزجرکشیدم ازوقتی عروسی کردم الان شوهرم رودوست ندارم

ناشناس شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

من وشوهرم خدارو شکرخیلی باهم خوبیم ولی در کنارش سختی هم زیاد کشیدیم ولی الان یه زندگی خیلی عالی داریم انشالله مشکلات همه زود حل بشهدر زندگی باید اول صبر را پیشه کنی بقیه درست میشه

یس شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶

باسلام و سلامتی برای همه‌ی هموطنان عزیزم صبح اولین روز هفته بخیر ونیکی. چه زن چه مردبایدوقت بزاره برای زندگی اش.اگرتوزندگی اعتماد ازبین رفت دیگه فاتحه اش خونده است .صبروحوصله بخرج بدین. مشکلات زندگی روباهیچ کس درمیون نزارین. بدترمیشه اولین رازت که گفتیددیگه آزارت میدن. گذشت داشته باشید. اگه انسان برای خانواده‌ اش گذشت نکنه پس برای کی بایدگذشت کرد؟!جای دوری نمیره عزیزان..درپناه خداوندمهربانباشید

م.م شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۱۹

منم تمام این نشانه ها رو دارم و از کارها و رفتارهای همسرم بشدت ناراحتم،چون انسان بی فکر،بی نشاط و افسرده ایه و کارهاش همیشه آزار دهنده است، بفکر کمک به دیگران هست اما برای من هیچ کاری حاضر نیست بکنه و انتظار داره همیشه سکوت کنی و هرکاری که میکنه تایید کنی،دریغ از ذره ای محبت و توجه،حیفش میاد محبتشو خرج همسرش بکنه

ناشناس شنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۳

اینها که نوشتیدهمش حقه.تک تک کلماتش .بعضی ازهمسران با توهین و بی احترامی جایگاهشونو تو دلت از دس میدن و نتیجش میشه اینا.

دلسوز پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

سلام بعداز۳۰سال زندگی متاسفانه ماهم اینطوری شدیم چکار درسته که انجام دهیم

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۴

یک نکته بگویمت بتحقیق بسنج@گرعاقلی وکامل دل مرنجان ومرنج⁉️

یه بنده خدا پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۲

زن من تمام این ۳۰ نشانه رو داره اما فقط به خاطر درآمد پایین من هستش، آیا با این شرایط و تورمی که برای مردم درست شده این عادلانه است

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۷

ازدواج دختران امروزی همش بچه بازی است فقط میخواهن لباس عروس بپوشن والسلام

آخرین اخبار