چاپ کد خبر: 72779
5 بهمن 1400

۶ نفر در فیروز آباد فارس برنده جایزه رادیو جوان نشدند !

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ نفر که با ادعای برنده شدن در مسابقه‌ای در رادیو جوان ۳۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اول فارس،  سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی ارجاع پرونده‌هایی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از چند شهروند، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کارشناسان سایبری قرار گرفت.

او گفت: بنا بر اظهارات شاکیان پرونده، فردی خود را از مجریان رادیو جوان معرفی و طی تماس تلفنی عنوان داشته که آن‌ها برنده مبلغی وجه نقد در مسابقه رادیویی شده و سپس با ترفند‌های خاص و چرب زبانی افراد را برای دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک هدایت و با شگردی فریبکارانه حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و مطلع شدند که متهمان در استان البرز خود را از دید پلیس مخفی کرده‌اند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه کارشناسان پس از گرفتن نیابت قضائی به استان کرج اعزام و در این خصوص ۲ کلاهبردار ۲۷ و ۳۲ ساله را دستگیر کردند و به فیروزآباد انتقال دادند، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۶ فقره کلاهبرداری اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سیم کارت و گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک و مقداری از وجوه به دست آمده از کلاهبرداری‌ها کشف شد، گفت: افراد کلاهبردار پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

استان کرج!!!!!!!!!
تو رو خدا یه کسی رو بذارید خبر بنویسه که فرق استان با مرکز استان رو بدونه

آخرین اخبار