چاپ کد خبر: 94363
19 شهریور 1401

۹ کاری که زنان آرزو دارند مردان بیشتر انجام دهند

حتما زن ها تجربه این را دارند که وقتی از همسرشان می شنوند که “بیا بغلت کنم” تنها به بغل ختم نمی شود. این فقط راهی است که به آرامی به رابطه جنسی تبدیل می‌شوند. این حرکت اکثر اوقات سبب ناراحتی زنان می شود. در حالی که زنان به دنبال محبت جسمی و غیر جنسی هستند و دوست دارند فکر کنند که شریک زندگی آن ها گاهی اوقات فقط می خواهد همسرش را نوازش کند.

 ۹ کاری که زنان آرزو دارند مردان بیشتر انجام دهند

عده ای از مردان نیز گاهی اوقات فقط می‌خواهند بعد از یک روز سخت، یک نوازش آرامش بخش داشته باشند، و سپس بدون هیچ حرکتی فقط کنار همسرشان می خوابند.

اما واقعیت این است که بسیاری از مردان به دنبال رابطه جنسی هستند، آن ها با نوازش همسرشان به رابطه جنسی فکر می کنند.

محبت جسمی و غیر جنسی

به هر حال باید گفت، دریافت محبت فیزیکی منظم در طول روز سبب می شود احساس نزدیکی بیشتری به همسر خود داشته باشید. همچنین در زمان مناسب تمایل بیشتری به داشتن رابطه جنسی داشته باشید. اما باید گفت که بسیاری از مردان باید برخی از کارهای حداقلی و ابتدایی را در طول روز انجام دهند. مثل سر زدن به آشپزخانه پس از برگشت از بیرون، یک آغوش طولانی در اواسط روز – و سپس تلاش برای سکس. اما واقعیت این است که آخری را باید فراموش کنید.

هر زنی می‌داند که فقط لمس فیزیکی غیرجنسی فوق العاده است که تمام آن مواد شیمیایی شاد را در مغز ما فعال می‌کند. و سبب می‌شود احساس امنیت و دوست‌داشته شدن کنند. این لمس های فیزیکی می توانند بهتر از رابطه جنسی باشند! باید به مردان گفت که در این مطلب به بعضی اعمال فیزیکی غیرجنسی اشاره شده که زنان آرزو دارند بیشتر انجامش دهید.

یک بوسه طولانی حتما جواب می دهد
آیا نمی‌توانید از پوسته رابطه جنسی، احساسی عمیق، طولانی و عاشقانه خود بیرون بیایید؟ فقط به دنبال رابطه طولانی نباشید تا یک آرایش خوب داشته باشید و زیبا به نظر برسید. برای همان سلام و خداحافظی های سریع هم دقت کنید، آراسته باشید و بوسه های طولانی را فراموش کنید.

خراشیدن ته ریش روی پشت گردن
اگر شریک عاطفی شما روی صورتش ریش دارد، پس می‌دانید که وقتی آن را به پشت گردن شما می‌مالد، چه حس خوبی را تجربه می کنید. این سبب می شود تمام موهای ریز روی بدن تان به خوبی بلند شوند. این عمل تمام هورمون های پیوند دهنده را به جریان می اندازد. رابطه غیرجنسی که یک زن را غرق شادی و لذت می کند.

مالش و ماساژ شانه

آن چه دل یک زن می خواهد این است. که فقط یک بار در روز شریک زندگی‌اش بیاید و در حین کار، شانه‌هایش را بمالد. اما نه به شکلی که به رابطه جنسی منجر شود. فقط یک مالش و ماساژ خوب روی شانه برای از بین بردن تنش و ایجاد احساس آرامش و شادی بهترین گزینه است. مردان باید به این مورد بیشتر توجه کنند.

محبت جسمی و غیر جنسی؛ ماساژ گوش
هرچند فکر می کنید گوش ها تاثیر بر روابط شما ندارد، اما باید گفت عصب زیادی در این قسمت وجود دارد. زنان از این موضوع کاملا آگاه هستند، زیرا گاهی اوقات ماساژ درمانگر فقط گوش های شما را می مالند و می کشند و این بهترین احساس در جهان است. زنان، عاشق وقتی هستند که همسرشان با انگشتانش با گوش های او بازی می کند. یا وقتی گوش هایش را می بوسد یا حتی کنار گوش او صحبت می کند، بهترین حس دنیا را تجربه خواهند کرد.

بگذار روی بغلت بنشیند
آیا وقتی روی پای همسرتان می نشینید، خسته می شود؟ بسیاری از زنان وقتی روی بغل شریک عاطفی خود می نشیند، او در عرض ۴۵ ثانیه شروع به شکایت می کند که نمی تواند راحت باشد. در حالی که بسیاری از زنان خیلی هم سبک هستند. در واقع باید گفت زنان دوست دارند روی پای همسرشان بنشینند، آن ها را در آغوش بگیرند و دست دور گردنشان بی اندازند. لطفا فراموش نکنید که گاهی به جای صندلی کناری‌ تان به همسر خود بگویید روی پای شما بنشینند.

همسر خود را سخت در آغوش بگیرید
بغل های محکم و با فشاری که در کودکی برای بغل کردن رفیق خود استفاده می کردی را فراموش کنید. خیلی راحت شریک زندگی‌ خود را بغل کنید. حتی اگر او هنوز برای خوابیدن آماده نشده، اگر شما روی رختخواب خوابیده اید. و او کنار شما نشسته، و شما در حال چرت زدن هستید، دست او را بکشید و سخت در آغوشش بگیرید. با یک لمس فیزیکی غیرجنسی به او نشان خواهید داد که دوستش دارید.

یک فیلم را کامل با هم ببینید
چرا مردها نمی توانند در سکوت یک فیلم را با همسر خود کامل ببینند. آن ها در اواسط فیلم یا دستشویی می روند، یا آب می خواهند یا میان وعده، در حالی که زنان دوست دارند یک فیلم کامل را بدون هیچ توقفی کنار همسر خود دراز کشیده و تماشا کنند. به این خواسته از زن زندگی خود توجه کنید.

محبت جسمی و غیر جنسی؛ بوسه روی گونه

آیا می دانید وقتی فقط یک بوسه روی صورت همسر خود می کارید چه اتفاقی می افتد؟ بله اگر زن، شریک عاطفی خود را دوست داشته باشد، این بوسه بهترین حس دنیاست. هر بوسه انفجار کوچکی است که حس شادی را به همراه دارد! و اگر کمی صورت خود را روی صورت همسر خود بمالید، بهتر هم می شود. مردان، این کار را بیشتر برای همسر خود انجام می دهند.

بغل و نوازش های ایستاده
این که در صف ایستاده اید و منتظر شروع یک نمایش هستید. یا در یک مهمانی در یک گروهی از دوستان خود ایستاده اید. وقتی پشت سر همسر خود ایستاده اید دست دور او بی اندازید و در آغوشش بگیرید. زنان از این نوازش لذت می برند. فقط در آغوش گرفتن در حالی که ایستاده اید حس خوبی است که هر زنی دوست دارد تجربه ش کند. این کار تحمل نبود صندلی و سرپا ماندن را آسان تر می کند.

اگر به دنبال رابطه ای عاشقانه و پیوندی عمیق و آرام بخش هستید. به جای این که فقط به رابطه جنسی فکر کنید. به کوچکترین حرکات و لمس فیزیکی غیرجنسی فکر کنید که می تواند روی لبان همسر شما لبخند بکارد.

شما نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار