چاپ کد خبر: 103787
19 بهمن 1401

اعلام ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فارس تا پایان بهمن

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی استان فارس که از ۱۷ دی‌ماه تا ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۵ تعیین شده بود، تا پایان بهمن‌ماه جاری تمدید شد و از ابتدای اسفند به روال قبل بازخواهد گشت.

ساعت کار ادارات استان فارس 1

به  گزارش اول فارس ، عبدالعلی کریمی  با اعلام این خبر  کرد: با توجه به ادامه برودت هوا در روزهای آتی و به منظور مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف گاز ساعت شروع کار کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی استان تا روز ۳۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: از تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱، ساعات کار دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی استان فارس به روال قبل از زمستان یعنی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ باز خواهد گشت و همچنان پنجشنبه هر هفته تا پایان سال تعطیل است.
کریمی افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلفند میزان کسری ساعت اداری کارکنان را به‌صورت دورکاری جبران کنند.

معاون استاندار فارس اظهار داشت: بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمات می‌کنند.

پیش از این، ساعت کار کارکنان همه دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۱۷ دی تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ تعیین شده بود.

سند نسقی چیست ؟ مشکلات خرید و فروش زمین و املاک نسقی

عشایر پاسارگادیان در تخت جمشید+عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار