چاپ کد خبر: 49047
7 فروردین 1400

جزئیات تازه از درگذشت آزاده نامداری در سعادت آباد

1043596 454

” خبرگزاری مهر به نقل از یک ‌منبع آگاه  اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد. “

ساعتی  قبل خبر کشف جسدی در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در محل اعلام خبر حاضر شدند.

مأموران پس از حضور در محل، با پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری اسبق صدا و سیما مواجه شدند.

بنابر اظهارات والدین “آزاده نامداری” همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است.

در حال حاضر تیمهای انتظامی در محل حضور دارند و هنوز جزئیات بیشتری از علت فوت وی منتشر نشده است.

آزادهنامداری 1

اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد «آزاده نامداری»

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

 بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

 پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد.

با توجه به مرموز بودن مرگ آزاده نامداری خیلی زود به بازپرس کشیک قتل تهران و ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی مخابره شد و آنان خود را همزمان با تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه حاضر شدند و در بررسی های اولیه تصور رفت آزاده نامداری خودکشی کرده است اما این فرضیه قطعی نیست چرا که ابهاماتی وجود دارد.

جسد آزاده نامداری امروز در خانه اش پیدا شد و این درحالی بود که یکی از بازیگران زن به رکنا گفته است: او ۸ ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود!

هنوز پلیس در صحنه مرگ آزاده نامداری است و تحقیقات درباره علت مرگ او ادامه دارد!

تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است  اما باردار بودن آزاده نامداری می تواند خودکشی او را کمرنگ کند..

قاصی شهریاری : علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است

سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است.‌

قاضی “محمد شهریاری”  درباره فوت “آزاده نامداری”، مجری سابق صداوسیما گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی افزود: علت فوت در حال بررسی است.

شهریاری درباره این‌که “آیا آزاده نامداری کشته شده یا خودکشی کرده است؟”، گفت: این موضوع در حال بررسی است و هیچ چیزی را تایید نمی‌کنم.

بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

این در حالی است که برخی منابع با توجه به نگهداری حیواناتی مانند تمساح و سوسمار و… توسط شوهرش در خانه گفته شده که آزاده نامداری در غیاب شوهر و بچه اش که در سفر چالوس بوده اند توسط حیوانات مورد حمله قرار گرفته است.

بررسی های پلیس نشان داده است که شوهر و بچه آزاده نامداری از ۴۸ ساعت قبل به چالوس رفته اند  و عجیب اینکه ماموران اورژانس هم زمان مرگ آزاده نامداری را ۲ روز قبل عنوان کرده اند و گفته می شود آزاده نامداری بخاطر مشغله کاری نرفته است!

خبرمرتبط: اولین اظهار نظرهای رسمی در باره مرگ آزاده نامداری

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمدرضا سه شنبه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

بیچاره بچش???

پرستو یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

?????

آخرین اخبار