چاپ کد خبر: 103777
19 بهمن 1401

بهره برداری از بهسازی و تعریض محور کرفت – شاغون – اشکوری در شهرستان خفر

بهره برداری از بهسازی و تعریض محور کرفت – شاغون – اشکوری در شهرستان خفر

در هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر و با حضور مسولان استان فارس از طرح بهسازی محور کرفت – شاغون – اشکوری درشهرستان خفر بهره برداری شد.

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور رضاییرئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، راستیار مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس ، فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح بهسازی محور کرفت – شاغون – اشکوری در شهرستان خفر بهره برداری بعمل آمد.
علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در حاشیه بهره برداری از این پروژه گفت : قطعه اول این محور که امروز به بهره برداری رسید به طول بیش از ۵ کیلومتر و با ارزشی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال موجب افزایش ایمنی در تردد و هم چنین بهره مندی کاربران جاده ای و اهالی روستاهای این بخش از شهرستان خفر گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطرنشان ساخت : عملیات اجرایی قطعه دوم این محور نیز با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال و در بیش از ۵ کیلومتر از امروز آغاز گردیده و انشالله تا پایان نیمه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان گفت: راه خدمت رسانی به مردم شریف تا رسیدن به شرایط مطلوب برایت مامی کاربران جاده ای به ویژه روستائیان عزیز و حذف واژه محرومیت از قاموس استان عزیز فارس ادامه دارد و با تمام توان در اینمسیر گام برخواهیم داشت.

گفتنی است همزمان با دهه مبارک فجر سالجاری ، ٧۵ پروژه راهداری استان با ارزشی بالغ ٩٧٧ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداریمی‌رسد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار