چاپ کد خبر: 14615
12 مهر 1398

درخواست یکی ازماموران مالیاتی فارس ازدکتر دژپسند

نتیجه تصویری برای نعمت الله بهزادی
وزیرمحترم اموراقتصادی  ودارایی
جناب آقای دکتردژپسند
باسلام وآرزوی توفیق روزافزون
به بی عدالتی فضای اداری حاکم برزیرمجموعه خودخاتمه دهید
 سازمان امور مالیاتی کشور(Iranian National Tax Administration) زیرمجموعهٔ وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌باشد. از جمله وظایف این سازمان اصلاح و دگرگونی نظام مالیاتی و مکانیزه نمودن سیستم مالیاتی کشور و اجرای مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد. در راستای اجرای ماده ۵۹ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، به منظور افزایش کارایی نظام مالیاتی و رفع موانع سازمانی موجود و همچنین تمرکز کلیه امور مربوط به اخذ مالیات دریک سازمان واحد، سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۳۸۱ به صورت یک مؤسسه دولتی و زیر نظر وزیر امور اقتصادی و دارایی ایجاد گردید. با ایجاد این سازمان کلیه اختیارات، وظایف، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات موجود وزارت امور اقتصادی و دارایی در معاونت امور مالیاتی و بخش و حوزه‌های مالیاتی به این سازمان منتقل گردید.
این سازمان یکی از پر درآمدترین سازمان‌های دولتی در کشور بوده و از سال ۹۴ تاکنون با پیشی گرفتن از شرکت ملی نفت اولین واریزکننده به خزانه کشور می‌باشد؛ به‌ طوری‌ که در بودجه‌ بندی سالیانه درصد بسیار بالایی از درآمدهای وزارت امور اقتصادی و دارایی و بودجه جاری کشور به وسیلهٔ این سازمان حاصل می‌شود.
اولین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور آقای عیسی شهسوار خجسته بود که تا سال ۱۳۸۳ این مسئولیت را به عهده داشت. پس از ایشان آقای غلامرضا حیدری کرد زنگنه از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ و آقای علی اکبر عرب مازار از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ و آقای علی عسکری از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ و از ۲۲ آذرماه ۱۳۹۴ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ آقای سید کامل تقوی نژاد ریاست سازمان را بر عهده داشته‌اند. از تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ با رأی هیئت دولت امیدعلی پارسا به ریاست این سازمان منصوب شد.
میزان اهمیت و نقش بسزای این سازمان در مدیریت امور اقتصادی، مالی و تجاری کشور و رونق بخش خصوصی و جهت دهی به فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی انکار ناپذیر می‌باشد.
متاسفانه متاسفانه درسال ۱۳۸۱که ادارات امورمالیاتی ازادارات اموراقتصادی ودارایی جداشدندبصورت ناعادلانه وبصورت ظالمانه ۸۰درصدفضای اداری موجودآن زمان به ۲۰بیست درصدنیروها که امورات اموراقتصادی ودارایی راانجام می دهندواگذارو۲۰بیست درصدفضا به ۸۰درصدنیروهایی که دربخش امورمالیاتی خدمت می کردنندواگذارشدوآن زمان متاسفانه هیچ کس اعتراضی نکردواگراعتراضی هم شدبدلیل این  که مدیرکل اموراقتصادی نماینده وزیربودره به جایی نبردندو….بعدها یواش یواش اختلافات فضای اداری تشدیدشدبطوری که دربعضی ازاستان ها به زدوخوردبین دومدیرمبدل گشت و….. همچنان اختلافات برقرارو……
امسال تابستان سفری به سرعین اردبیل داشتم پس ازپرس وجو سراغ اداره امورمالیاتی گرفتم تا درخواستی جهت اطراق یک شب راداشته باشم وقتی محل خدمت همکارانم‌رادیدم خجالت زده شدم ودرخواستم رامطرح نکردم ولی ازآنجائیکه ریس اداره انسان باشعوری بودبه من توضیح دادکه برادرماشرمنده هستیم همین جایی که من کارمی کنم متعلق به اموراقتصادی ودارای هست وما مستاجرهستیم  این محل متعلق به اداره اموراقتصادی ودارایی هست وحدود۸تا۱۰سوئیت ومهمانسرادارندولی به مالیاتی ها نمی دهند. البته البته این وضعیت مختص استان اردبیل نیست وهمه استانها چنین وضعیتی دارندوازهمه افتضاح تروضعیت استان فارس هست که اداره کل امورمالیاتی اش مستاجراموراقتصادی  ودارایی هست واختیاریک جلسه درسالن هم نداردو……
جناب آقای دکتردژپسند
فضای اداری بایدبرمبنای تعدادنیرووشغل اداری ونوع کاروتعدادارباب رجوع باشدحال شمابعنوان وزیرمحترم بررسی نماییدوگروهی رابرای این کارباهماهنگی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشورانتخاب کنیدببینیداین تقسیم بندی چگونه بوده والان ادارات امورمالیاتی چه وضعیت اداری درسراسرکشوردارند!!!!!
جناب آقای دکتردژپسند
بنابه فرمایش مقام معظم رهبری:مشروعیت همه مسئولان کشوردرهررده ومقامی به عدالت خواهی ومبارزه شان‌باتبعیض وفسادوابسته است “
جناب آقای دکتردژپسندازماانتظارتلاش شبانه روزی ووصولی مالیات دارید ماانتظارنداریم مثل شرکت نفت و…..دارای امکانات ومزایا و….باشیم حداقل امکانات ابتدایی وفضای اداری که حق یک کارمندهست رافراهم کنیدا
نماینده سازمان امورمالیاتی درهیات های حل اختلاف مالیاتی فارس
                ۹۸/۷/۷

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

س شنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

آقای بهزادی عزیز بهتر بود این مطلب را هم می گفتید که در حال حاضر ۸۰ درصد از فضای اداره کل امور اقتصادی و دارایی فارس در اختیار پرسنل امور مالیاتی است و اینکه احکام حقوقی پرنسل اداره کل امور مالیاتی ۲ برابر پرسنل امور اقتصادی و دارایی است.کلیه پاداشها و رفاهیاتی که به نیروی های اداره کل امور مالیاتی اختصاص دارد ۳ برابر نیروهای امور اقتصادی و دارایی است.آقای بهزادی آیا تاکنون از خود پرسیده اید با وجودیکه امور مالیاتی و امور اقتصادی همگی زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند چرا به لحاظ موارد فوق الذکر تبعیض دارد.
شما بسیار زبیا مطالب خود را شروع کرده اید ولی در ادامه اصل صداقت را رعایت ننموده اید

علیرضد جمعه , ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

با سلام خدمت همکاران مالیاتی . دوست عزیز شما فکر کردین برای کارکنان امور اقتصادی و … چه اتفاق عجیب و غریبی افتاده که شما جا موندی برادر . الان جنابعالی راست و حسینی چقدر دریافتی داری ولی بیا و ببین یک ذیحساب با اون همه کار رنگ و وارنگ و مسئولیتهای سنگین چقدر دریافتیشه … با ۲۷ سال سابقه حقوق و اضافه کار و….. ، ۴ میلیون ، شما هم میتونی با این حقوق تشریف بیاری در خدمتیم ضمنا از باب مکانهای رفاهی و تفریحی ما هم مثل شما ما هیچ امتیاز بیشتری نداریم . در خصوص ساختمانهای اداری، ادارات امور اقتصادی فقط یک ساختمان دارن ومن ساختمانهای امور مالیاتی را دیدم خدایش اکثرشون با کلاسن در ضمن وقتی دارایی استان یک ساختمان داره چطوره میشه ساختمان به مالیاتی اجاره داده باشه ، الله و اعلم .بهر جهت الان ما و شما که در یک مجموعه هستیم چرا باید تبعیض پرداخت وجود داشته باشه مثلا کارکنان مالیاتی از سهمیه ۵۰ درصد افزایش فوق العاده مورد نظر برخوردار باشن و امور اقتصادی برخوردار نشه این عدالته بنظر شما و….

آخرین اخبار