چاپ کد خبر: 102400
1 بهمن 1401

دلایل تمایل دختران و پسران مجرد به رابطه با مردان و زنان متاهل

متاسفانه موضوع دوستی با افراد متاهل علیرغم قبح شدید شرعی و دینی به‌عنوان یک پدیده مذموم  اجتماعی، گریبان گیر بعضی از خانم‌ها و آقایان مجرد در حقیقت یک آسیب ویرانگر و نذموم  اجتماعی است.

وابستگی عاطفی به مرد متاهل یک تهدید است، تهدیدی که می تواند به واقعیت بپیوندد و عواقب بسیار بدی به همراه داشته باشد. البته مشاور روانشناس هم دل بستن به مرد متاهل را به کل رد می کند اما باز هم عده ای خانم ها هستند که نمی توانند در برابر علاقه مند شدن به مرد زن دار خویشتن داری کنند.
علت رابطه دختران مجرد با مردان متاهل چیست؟ این نوع روابط چه معایبی دارد و چگونه می‌توان به آن خاتمه داد؟ در این مطلب  به بیان دلایل دوستی دختران مجرد با مردان متاهل می‌پردازیم.

خیانت 1

دلایل دوستی دختران مجرد با مردان متاهل
همه می‌دانیم که وارد رابطه شدن با شوهر یک زن دیگر، کار درستی نیست. از طرف دیگر هر روزه از گوشه کنار با خبر می شویم که دختران با مردی متاهل وارد رابطه شده‌اند. با وجود این که پسرهای مجرد کم نیستند.

تنهایی و کمبود محبت دختران از دلایل دوستی دختران مجرد با مردان متاهل
عامل اصلی این پدیده تنهایی و کمبود محبت دختران در محیط خانه و رعایت نکردن بعضی اصول اخلاقی توسط زنان در ارتباط‌های اجتماعی، بالا رفتن سن ازدواج، سخت‌گیری‌های افراطی و غیر اخلاقی بعضی والدین با قرار دادن شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، از جمله عوامل برجسته و تاثیرگذار در این باره است.

نیاز به تکیه‌گاه و حامی از دلایل دوستی دختران مجرد با مردان متاهل
نیاز شدید برخی دختران مجرد و زنان مطلقه به تکیه‌گاه و حامی از میان مردان باعث می‌شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند که در نتیجه ضعف اراده و ضعف شخصیتی بانوان یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری چنین ارتباط‌هایی است. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب با سیاست‌های زنانه ملکه قلب همسرتان شوید +ویدیو سر بزنید.

شکست خود به همراه فروپاشی خانواده طرف مقابل
جالب است که بدانید در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود. بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع ارتباط با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.

توهم عاشقی به جای علاقه
درباره ایجاد علاقه به این مردان، باید بدانید که نه تنها اینگونه علاقه‌ها حقیقی نیست بلکه در بیشتر موارد شکل‌گیری چنین علاقه‌هایی در زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله کمبود محبت، عاطفه و تنهایی ایجاد می‌شود و به‌طور طبیعی باعث وارد شدن خسارت‌های فراوانی هم به خود شخص و هم به خانواده مردان متاهل خواهد شد. بنابراین لازم است که توجه بیشتری داشته باشید که این نوع احساسات، هیجانات و علاقه‌ها حقیقی نیست و نخواهد بود.

تلقین نابود شدن
اینکه بعضی زنان نمی‌توانند به پایان دادن به چنین رابطه‌هایی فکر کنند، عذاب می‌کشند و گریه می‌کنند. به خاطر این است که خودشان را کم می‌بینند و به خودشان تلقین کرده‌اند که بدون طرف مقابل زندگیشان نابود می‌شود. در حالی که نمی‌دانند سخت در اشتباه هستند و اتفاقا با وجود چنین مردانی است که زندگیشان تباه می‌شود.

ازدواجی سخت‌تر از دیگر ازدواج‌ها
چنین ارتباط‌هایی بدون شک، محکوم به شکست است. مگر اینکه رسمی و شرعی شود که پس از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج‌ها است. بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان شرایط و ویژگی‌های خواستگار و همسر ایده‌آل خود به اطرافیان و دوستان در لابه‌لای حرف‌ها و صحبت‌‌هایشان به‌صورت غیرمستقیم، شرایط را برای ورود و پذیرش خواستگار فراهم کنند. در این صورت خلاءهای فکری و عاطفی خود را به‌صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند.

۱- باید در نظر بگیرید که آیا واقعا می توانید به او اعتماد کنید؟
یادتان باشد دل بستن به مرد متاهل خطرات زیادی برای شما به عنوان یک زن به همراه دارد. اگر مردی که داری یک همسر بوده و رابطه نامشروع دارد، به ناچار دروغ های زیادی می گوید، بنابراین می دانید که او قادر به فریب دادن شما هم هست.

آیا آن دروغ به شما هم سرایت کرده؟ آیا می دانستید او از همان لحظه ای که با شما آشنا شده، ازدواج کرده یا در این مورد به شما دروغ گفته است؟

این حقیقت که او به همسرش دروغ می‌ گوید یک اخطار است، اما اگر به شما هم دروغ گفت، پس باید بپذیرید که او قطعا غیرقابل اعتماد است. اگر فکر علاقه مند شدن به مرد زن دار را در سر دارید باید به این نکات خوب دقت کنید.

۲- شاید شما اولین نفر نباشید
اگر به نظر می رسد که او قصد واقعی برای ترک همسرش ندارد، ممکن است شما اولین «زن دیگر» نباشید. این یکی دیگر از خطرات دل بستن به مرد متاهل است.

به هر حال، فشرده کردن دو رابطه در یک هفته به اندازه کافی برای همه سخت نیست

۳- شما نباید منتظر باشید
به رابطه خود با این مرد فکر کنید، مطمئنا خیلی از شما منتظر او هستید. منتظرش م ی‌مانید تا او پیامی بفرستد که بتواند دزدکی فرار کند! وقتی برای قرار دیر می شود منتظر او می مانید، زیرا بهانه ای پیدا نمی‌ کرده است.

شما منتظر تماس او هستید و وقتتان را هدر می دهید، در حالی که می توانید از این وضعیت بیرون بیایید. رابطه با مرد متاهل بدی های زیادی دارد که این یکی از آنهاست، فقط یکی!

۴- در دل بستن به مرد متاهل بدانید که شما اولویت اول او نیستید!
مهم نیست که چقدر سعی می کند شما را متقاعد کند، چون شما زن دوم هستید و شماره یک در لیست اولویت های او نیستید. همسرش هست و اگر بچه داشته باشد، بچه‌ هایش.

عاشق مرد متاهل شدن این چیزها را هم دارد. می دانید که او همسر و زندگی خود را برای شما رها نکرده پس باید با این شرایط بسازید.

۵- نحوه صحبت او در مورد همسرش بازگو کننده خیلی چیزهاست

آیا در مورد همسرش محترمانه صحبت می کند؟ اگر نه، چگونه می توانید باور کنید که او واقعا به شما احترام می گذارد؟ خیلی ها فقط دنبال دل بستن به مرد متاهل مورد نظرشان هستند، اما نمی دانند او هر طور با همسرش رفتار می کند با شما هم رفتار خواهد کرد!

۶- او احتمالا همسرش را ترک نخواهد کرد
تعداد بسیار کمی از مردان متاهل در نهایت همسر خود را برای معشوق خود ترک می کنند و این احتمال وجود دارد که شما استثنایی نباشید که این قانون را ثابت می کند.

طلاق یک اتفاق بسیار بزرگ بوده و چیزهای زیادی وجود دارد که او را در یک ازدواج نگه می دارد، صرف نظر از اینکه چقدر ادعا می کند که ناراضی است.

اگر وابستگی عاطفی به مرد متاهل هستید اصلا حرف های او را باور نکنید، در حالی که اعمال او نیز بسیار مهم است. وقتی عاشق مردی متاهل هستید، به خاطر سپردن این موضوع سخت است.

۷- احتمالا از هیجان آن لذت می برید، اما این هیجان واقعی نیست
علاقه مند شدن به مرد زن دار برای دخترهای جوان هیجان انگیز است، اما همیشه اینطور نیست! ممکن است اعتراف به این موضوع برای خودتان سخت باشد، اما این یک رابطه پرخطر است و می تواند سکسی هم باشد.

شما باید بپذیرید که ممکن است یکی از شما از این رابطه سر باز زده و قطعا از طرف او خواهد بود، چون می خواهد زندگی خود مشترک خود را حفظ کند.

۸- اگر بچه ها هم درگیر هستند، شما با آتش بازی می کنید
دل بستن به مرد متاهل زمانی خطرناک می شود که او پدر باشد!

اگر آنها بدانند که پدرشان، مادرشان را به خاطر شما ترک کرده، به احتمال زیاد با شما گرم نمی شوند و این باعث ایجاد اصطکاک جدی بین شما و او می شود. تاثیر این رابطه بر بچه ها بسیار زیاد است و شما هم از آن آسیب می بینید.

۹- مشکلات زناشویی‌ اش، همه به شخص او مربوط نمی شود

مطمئنا، او با کسی ازدواج کرده که با او ناسازگار است، اما مشکلات در ازدواجش همه به او مربوط نمی شود. شاید مشکلاتی داشته یا رویکرد خاصی به روابط جدی داشته باشد که می‌ تواند باعث ایجاد مشکلاتی بین شما دو نفر شود.

به همین خاطر اصلا تحت هیچ شرایطی رابطه عاطفی با مرد متاهل پیشنهاد نمی شود. دل بستن به مرد متاهل برای شما به عنوان یک زن خطرات ترد شدن، نادیده گرفته شدن و شکست عاطفی سنگین را به همراه دارد.

۱۰- خودت را گول نزن که او برایت متفاوت هست
در وابستگی عاطفی به مرد متاهل شما موقتی هستید. پذیرفتن این موضوع سخت هست، اما مهم نیست که او اکنون چقدر به شما علاقمند است و چقدر به نظر می رسد که شما را دوست دارد، فقط مسئله زمان مطرح می باشد و او از شما خسته خواهد شد.

دزدیدن زمان برای با هم بودن در شروع جذاب است، اما خیلی زود دشواری های زیادی سر راه قرار می گیرند.

علاقه مند شدن به مرد متاهل و زن دار اصلا کار صحیحی نیست. در واقع یک رابطه کوتاه مدت است که می تواند آسیب های جدی به افرادی وارد کند که اصلا ربطی به موضوع شما ندارند.

از نظر حقوقی ارتباط مرد زن دار با زن مجرد: «اگر دو فرد با هم ازدواج نکرده باشند و رابطه‌ای که دارند به رابطه جنسی کشیده شده باشد، حکم زنا را دارد. در این شرایط اگر مرد متأهل و زن مجرد باشد، مجازات مرد اعدام است و مجازات زن اگر شوهر نداشته باشد زنای عادی است و حکمش شلاق است.»


دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل چیست؟

دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می تواند بسیار متنوع باشد، اما در هر صورت باید دید این علاقه در چه سطحی است و به کجا خواهد رسید. با این حال در بیشتر فرهنگ ها، علاقه مرد مجرد به زن شوهردار اتفاق جالبی نیست و مردم آن را نمی پذیرند. چون ازدواج تعهدی به بار می آورد که افراد نباید آن را زیر پا بگذارند.

ایجاد روابط عاطفی موازی وقتی زن یا مرد ازدواج کرده اند تحت هر شرایطی اشتباه است و نباید صورت بگیرد. هدف از این مقاله بررسی روانشناختی و دلایل علاقه مردهای مجرد به ارتباط عاطفی با خانم هایی است که ازدواج کرده اند و شوهر دارند.

علاقه و کشش پسرهای مجرد به خانم های متاهل تماما اشباه بوده و خود نشان از ضعف طرفین این رابطه است که در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل چیست؟
با مطالب روانشناسی در ویکی روان همراه باشید.

داستان رابطه یک مرد جوان و مجرد با یک زن متاهل را بارها شنیده ایم. آیا تا به حال این موضوع شما را آزار داده که چرا مردان در حالی که خود مجرد هستند، زنان متاهل را دوست دارند؟

این داستان کلیشه‌ ای تا سرحد مرگ ادامه یافته و با این حال دلایل واقعی برای حمایت از این پارادایم وجود دارد. باید مورد مثبتی برای مردان مجرد وجود داشته باشد تا با زنان متاهل قرار بگذارند. اما واقعا دلیل دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل چیست؟

دلایل واضح زیادی برای خیانت زنان متاهل وجود دارد . آنها به دلیل گیر افتادن در ازدواج های بدون وجود عشق و غیره خارج شده و به سمت یک مرد جدید می‌ روند!

اما چه بخشی از این ماجرا باعث می شود که یک مرد مجرد با یک زن متاهل قرار ملاقات بگذارد؟ در واقع، مردان مجرد از رابطه با یک زن مسن متاهل سود بیشتری می برند و مطلقا چیزی برای از دست دادن ندارند.

جدا از تعهدی که مردان به هر حال از آن متنفرند، مردان از وجود یک زن متاهل سود می برند. زنان متاهل به اندازه دختران مجرد خودخواه یا نزاع گر نیستند. آنها خواسته های پوچ از رابطه با یک مرد مجرد ندارند.

در ادامه دلایل مرتبطی ذکر شده که چرا مردان مجرد به دنبال زنان متاهل هستند. البته منظور از زن متاهل و شوهردار، شوگر مامی نیست، بلکه زن هایی که بدون چشم داشت مالی حتی دوست دارند با پسرها مجرد رابطه داشته باشند.

مهم ترین دلایل علاقه پسر مجرد به زن متاهل
قبلا در ویکی روان درباره دلایل علاقه مرد متاهل به زن شوهردار صحبت کردیم، اما این موضوع کمی متفاوت است. چون در حال مطالعه مردهای مجردی هستیم که تن به رابطه طولانی مدت نداده اند.

۱- این رابطه آسان است
قرار ملاقات با یک زن متاهل بسیار ساده تر از قرار ملاقات با یک زن مجرد است! به این دلیل که یک زن متاهل به ندرت سخت قبول می کند و معمولا از جلب توجه یک مرد مجرد خوشحال می شوند.

چون احساس می کنند بعد از ازدواج توجه مردهای کمتری را به خود جلب می کنند.

۲- بدون هیچ قید و شرطی است
برای مردهای مجرد، اگر می‌ خواهید یک خوش‌ گذرانی کوتاه مدت داشته یا یک شب کنار هم باشید، یک زن متاهل شریک مناسبی است! آنها انتظار ندارند بعد از اینکه یک شب دیوانه وار را با هم گذراندید دوباره با آنها تماس بگیرید. پس مناسب هست.

این شاید مهم ترین دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل باشد.

۳- رابطه بدون جنگ سرد یا مشاجره است
وقتی با یک دختر مجرد قرار می گذارید، او عصبانی می شود. او پس از دعوا با شما رفتاری سرد دارد و از شما انتظار دارد که دنبال باشید. اما قرار ملاقات شما با یک زن متاهل، همیشه سری و عجولانه خواهد بود. زمانی برای دعوا یا جبران نیست.

۴- رسیدن به یک مورد دست نیافتنی دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل است

در بسیاری موارد، علاقه مرد مجرد به زن شوهردار به دلیل هیجان انگیر بودن این روند است.

زن متاهل چیزی است که برای مرد مجرد دست نیافتنی است. بنابراین داشتن چیزی که از آن محروم هستند، هیجان خاص خود را دارد.

یکی از نتایج به دست آمده از جلسات مشاوره شکست عشقی آنلاین نشان می دهد، ماجراجویی می تواند علت علاقه پسر مجرد به خانم متاهل و شوهردار باشد!

۵- کسب تجربه دیگر دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می باشد
یک زن متاهل می تواند شریک خوبی برای کسب تجربه در مورد روابط باشد. مرد مجرد می تواند از یک زن باتجربه چیزهای زیادی یاد بگیرد و زمانی که در یک رابطه واقعی قرار دارد از آن استفاده کند.

این مورد در عشق مرد متاهل به دختر مجرد هم دیده می شود، که دخترها دنبال کسب تجربه واقعی هستند.

۶- خانم های متاهل دنبال ریخت و پاش نیستند
لازم نیست برای یک زن متاهل زیاد هزینه کنید. او انتظار هدایای گران قیمت را ندارد، بلکه انتظار چاپلوسی دارد.

همین مورد باعث می شود پسر مجرد به زن شوهردار علاقه مند شده و بخواهد وارد رابطه با او شود.

۷- آینده ای وجود ندارد!
حتما نباید زن متاهل، شوهرش را برای شما ترک کند! او احتمالا به دنبال چند هیجان کوچک برای شکستن یکنواختی یک ازدواج خسته کننده است.

به همین دلیل این نوع روابط عاشقانه بسیار مورد پسند پسرهای مجرد است. در واقع اینکه هیچ آینده بینی و تعهدی در رابطه وجود ندارد دلیل علاقه مرد مجرد به زن متاهل می باشد!

۸- جدایی از زن شوهردار آسان تر است
اگر یک زن متاهل سعی کند از معشوق مجرد خود باج خواهی کند، مرد مجرد می تواند فورا او را دور بزند و همیشه می تواند تهدیدش کند که به شوهر، فرزندان و خانواده اش همه چیز را می‌گوید. به هر حال او چیز بیشتری برای از دست دادن دارد.

یکی از دلایل علاقه مرد مجرد به زن متاهل و شوهردار همین است که قطع رابطه با آنها برعکس دخترهای مجرد بسیار ساده تر است و الزاما وارد رابطه احساسی عمیق نمی شوند.

۹- شما همیشه می توانید رابطه ای دیگر داشته باشید
تعهد در رابطه عاشقانه بسیار ضروری است، اما نه در این نوع روابط!

ز آنجایی که هیچ تعهد واقعی وجود ندارد، شما همیشه می توانید در حالی که با یک زن متاهل رابطه دارید، با دختران دیگر نیز ارتباط برقرار کنید.

علاقه پسر مجرد به رابطه با زن شوهردار به این دلیل است که پیامدهای خیانت کردن در این نوع روابط بسیار کمتر است.

۱۰- او خیانت می کند، نه شما
و اگر ناگهان وجدانتان بیدار شد، می توانید از این واقعیت که او خیانت می کند نه شما، احساس آرامش می کنید.

البته همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، رابطه با زن شوهر دار بدترین کاری است که مرد مجرد یا متاهل می تواند انجام دهد. این نوع روابط در نهایت منجر به از هم پاشیدن حداقل یک خانواده می شود.

به همین خاطر به هیچ وجه توصیه نمی کنیم به عنوان زن یا مرد به سمت این نوع روابط بروید. ارزش واقعی انسان به این است که در رابطه ای قرار بگیرد که موجب آسیب رساندن به دیگران نشود.

نشانه های شوهر بی مسئولیت و نحوه برخورد با این گروه از مردان

همسر یابی ،صیغه‌یابی و ازدواج موقت ، معرفی و مشاوره فقط ۱۰۰ تومان +کیس های جدید

طرز تهیه نان شکم پر؛ خوراکی هیجان انگیز برای صبحانه، شام و یا میان وعده !

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ولی اله رحیمی چهارشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۱۵

درود عالیست ،ولی مردها تنوع طلب هستند نه اینکه از همسر خود عاجز هستند یا دوست ندارند می‌خواهند یکی در کنارش باشه،برای یک روز تنگ اتفاقا خود دخترها هم از این جریانات آگاه هستند بی گدار به آب

فرهاد اهوازی چهارشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۳۴

سلام… وجدانا خودمونیم ها.. ولی به نظرم ده تا دلیل آوردید که چرا پسرهای مجرد،، علاقه زیادی به زنهای متاهل دارند، ولی متاسفانه اون دلیل اصلی تمایل پسرهای مجرد رو نگفتید یا نمیدونید واقعا…….. دوست دارم فکر کنید ببنید چه چیزی اصلی ترین عامل کشوندن پسرهای مجرد به زنان متاهل است…………. اندکی فکر

خدا زده سه شنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

من دقیقا الان توی شرایط اولی هستم و متوجه شدم شوهرم یکسال بایک دختر مجرد ارتباط تلفنی داره ولی جنسی نبود اما بنظر من فرقی نداره خیانت خیانته وتاالان چندین بار بخشیدمش،الان بخاطر دخترم نمیدونم چیکار کنم داغون شدم خدا لعنت کنه دختری که بامرد متاهل وارد رابطه میشه بی پدر مادر

محمد سه شنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۵۸

خدا عاقبت بخیر کنه همه مسلمانان جهان را . بگو آمین

دکتر دوشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

دوستان فقر دلیل هرزگی نیست.مگر در قدیم همه پولدار بودند.در ایران هرکسی بخواهد میتواند پول دربیارد…هرزگی فقیر و غنی ندارد

ع. ر دوشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

دیگه مطلب از این مهمتر تو کشور و جهان نداریم؟ حالمون بد شد یکماهه این مطلب روی سایتهاست، بسه دیگه

قاسم دوشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

یک علت بیشتر ندارد پسر مجرد بدون کار و درآمد است از طرفی در اوج غرور جنسی و نیاز به جنس مخالف و رابطه جنسی اگر بخواهد با دختر رابطه بر قرار کند حتما باید عقد و عروسی باشد ( که هزینه سرسام آور دارد آن هم با جیب خالی ) …تمایل به جنس مخالف هم که یک اصل بسیار بسیار قوی است .

ناشناس یکشنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

سلام .ممنون از مطالب مفید و آموزنده تون.من همیشه برام معما بود که چطور ممکنه یه مرد زندار با یه زن شوهردار وارد رابطه بشه .از قسمت دوم مقاله متوجه جوابم شدم

فردوس یکشنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

سوزد و گرید و افروزد و نابود شود
هرکه چون شمع بخندد به شب تار کسی
بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
هرکه یک بوسه ستاند ز لب یار کسی

ممد یکشنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

الآن دیگه ازدواجی درکار نیست. دونفر باهم هستن و به اصطلاح(ازدواج سفید)
اونایی هم که تو خیابون یا فضای مجازی آشنا میشن و ازدواج میکنن دوماه بعد طلاق… اینه وضع مملکت

حسین یکشنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

با این اوصاف تعدد زوجات ائمه و پیامبر چگونه توجیه می شود،همسرانی که دارای سنین مختلف بودند.

ناشناس شنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

سلام وخسته نباشی عامل همه ی مشکلات جامعه امروز گران و تورم شدید فاصله طبقاتی خداوند صاحب الزمان برسند تا رنج وبی عدالتی برچیده شود.

ابوالحسن کریمی شنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

لعنت خدا بر زنان و مردانی که با ارتباط با طرف مقابل متاهل چنین گناهی را مرتکب میشوند. اما حکم زن ناشزه چیست؟ آیا زنی که از شوهرش سالها تمکین نمیکند مرد چه راهی دارد؟

صادقی جمعه , ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

من واقعا دوس دارم با یک زن مطلقه ازدواج کنم.

محمید جمعه , ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

ریشه همه فقر و بیکاری که عاملش … بعدش هم در….این مشکلات نیست چون تعدد زوجات مرسومه و دختر اضافه که نیست بلکه کم هم هست و فساد و فحشا کمتر است

رسول جمعه , ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

دوستان مدافع چند همسری که دلیل می یارید که خوبه.
اگر خوبه پس چند … رو هم ترویج بدید.هیچ فرقی هم با هم ندارن

زهرا جمعه , ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

رابطه یک زن ومرد فقط باازدواجهم شرع وهم کار پسندیده است وقابل ستایش بجز آن فساد وبی شخصیتی زن ومرد چه متاهل وچه شوهر دار و مرد زندار همه فساد بی حیایی بد نامی ونبودن شخصیت کاراکتر ضعیف رسوایی بد نامی چیز دیگر نیست مطلب بسیار آموزنده وجالب بو د البته خواهشی بعنوان یک زن دارای شوهر دختر پسر شرف ناموس وحیا را از همان دوران کودکی به بچهه یاد بدهند حجاب البته نه چادر حجاب لفظ حجاب تن همه‌شون از فساد جلوگیری میکنه از خانوادها دارم البته نباید منکر شد ک فقر وفحشا گفته اند که متاسفانه در کشور ما بیداد می‌کند خدایا جوانان مارا به راه راست هدایت کن امین

ناشناس جمعه , ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۱

نیاز به مکانی جهت تخلیه جنسی مرد و زن هست با رعایت شرعیات

ناشناس پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

چه مقاله مزخرفی. لازم هر جمله ای دو بار بگی کار بدی است؟؟؟؟

قلمراد پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

در قدیم میگفتند هر کس وارد رابطه زنا کاری میشه خداوند چها باهاش می‌کنه فقیر میشه

علی پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

خدا لعنت کند زنا کار را
که باعث شدن برکت از جامعه بره

جرج تاورلر پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

متاسفانه برخی بدون توجه به احکام اسلامی و عرف اجتماعی اقدام به هر رابطه ای می کنند و توجهی به عواقب اجتماعی آن ندارند…مطلب خوبی بود

ناشناس پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

این مساعل تمام فسادی که امروزه جامعه را گرفته، به خاطر فقرونداری هستش،

Zh پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

پس چرا پیامبر چند همسر داشتن و تمام زنان بیوه یا جداشده بودند چند همسری برای مردی که میتونه خرج بده و زنانی مرد حمایتش قرار بده بد نیست حتی از دید قرآن ولی حسادت بین زنهاست که همه چیز خراب میکنه وگرنه اگر همسرشون از ته دل دوست داشته باشن قبول میکنند ت ایران چند همسری خیلی رواج داره وخیلی از کشورهای دنیا

مجتبی پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین شماره کارت
(۵۸۵—–۰۲۴۸) ? به جون بچه هام کلاه بردار نیستم

ناشناس پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

سلام. ازدواج دختر سن بالا یا یک زن با مرد متاهل میتونه شرعی، اخلاقی و عاقلانه باشه، میتونه اصلا نه اخلاقی باشه نه عقلانی و طبیعتا شرع هم نپذیره…ولی تمایل یک پسر به زن متاهل و بالعکس صد در صد حرام و غیر اخلاقی و غیر قانونیه…چطور این دو چیز بی ربط رو کنار هم میارین؟؟

ناشناس پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

مطلبتون عالی وآموزنده اما کو گوش شنوا.

پرویز محمد نژاد پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

با سلام
مبحث خوبی بود ولی در قسمت دوستی پسران مجرد با زن های متاهل بیشتر تحریک امیز بنظر می رسید تا عبرت آموز .
حضرت علی یک جمله ای دارند که بوسیله ی کانت به یک مکتب بزرگ اجتماعی تبدیل شده و آن جمله این هست : چیزی که برای خودت نمی پسندی ، برای دیگران مپسند .
در این گنبد به نیکی برکش آواز
که گنبد هر چه گویی ، گویدت باز
بدون برو برگرد کسانی که به ناموس دیگران چنگ اندازی می کنند طبق قاعده و قانون
(( مزن بر در کسی انگشت ، تا نزنند بر درت مشت )) در آینده که ازدواج خواهند کرد دچار همین اقدام خواهند شد .
علت اصلی این مشکلات فقر مالی ، بیکاری ، بالا رفتن سن ازدواج و توقعات غیر معقول خانواده ها در رابطه با شروع زندگی جوانان است .
در حال حاضر بدلیل مشکلات مالی و اجتماعی و ناتوانی خانواده ها در تامین نیازهای مالی جوانان خود ، چنین رابطه هایی برای مجردها ( چه دختر و چه پسر ) بیشتر نفع مالی است تا نیازهای عاطفی و عشقی و برای متاهل ها بیشتر روحیه تنوع طلبی و تبعیت از مد و کلاسه که به غلط رایج شده ، مثل سیگار کشیدن خانمها !

فاطمه درویشی پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

بحث خوبی است ولی روابط بین افراد از جنس مخالف در شرع و سنت اسلامی دارای حدودی است که رعایت آن بر هر فردی در جامعه اسلامی واجب است.

ناشناس پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۵۳

اگرشرایط‌اقتصادی‌خوب‌باش‌۹۰درصد‌این‌مشکلات‌بخودی‌خود‌حل‌میشد
چراسن‌ازدواج‌باید‌اینقدر‌بالا‌بره
چون‌نمیتونن‌ریر‌بار‌مسئولییت‌دوام‌بیارن

ناشناس چهارشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

خداوندزناکاران رابه عذابی سخت گرفتارمیکند

ک م چهارشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

احمقی ، زندگی یک زن را به هم ریختن ، و تربیتی که مادر و پدر خانواده کرده آند

ناشناس چهارشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

اخیرا متوجه شدم شوهرم علاقه دای به رابطه با من نداره …سکوت کردم…کم کم متوجه شدم پیامهایی با کسی رد و بدل میکنه .. با هر دردسری بود پیداش کردم…هم محله ای مون هست و تو راه سوار ماشین شوهرم شده……متاسفانه دختره ول کنش نیست…منم نمیدونم باید چکار کنم….

ناشناس چهارشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

ازدواج های سنتی و فامیلی و اجبار در ازدواج بخاطر منفعت خانواده ها آخرش میشه … . منطقی ازدواج کنید در سطح هم و در فرهنگ مشابه وضعیت اقتصادی و….در سطحی نزدیک به هم

ناشناس سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

متاسفانه.تمام مشکلاتی که بوجود اومده از ناحیه … است

ناشناس سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

سپیده درمورد آویزان شدن به مرد متاهل که امروزه عادی شده آسیب های جدی وجود دارد که هیچ کس اهمیت نمی دهد اگر دراین موارد آموزش داده شود آسیب به خانواده قطعا کمتر می‌شود وزنان مطلقه ودختران زندگی را درجایی غیر از خانواده ها پیدا کنن نطر نویسنده بسیار منطقی عالی بود به نظرم نمره ی ایشان ۱۰۰ است مرحبا به این عقاید سنجیده عاقلانه عالمانه شیر مادرت حلالت باد وخدا نگهدارت

چری سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

خداوند زناکاران در آتش دوزخ می اندازد…خیانت کارن چیزی جز بلا و رنج نمی بینند..این وعده خداوند است

ناشناس سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

عشق.بی.پایان

ناشناس سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

مطلبتون عالی و آموزنده بود

ناشناس دوشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۱

همه میدونند مردها در کارهای سخت جنگها کشته میشن یک میلیون بیوه بشن ما قرآن رو قبول داریم چند همسری رو نه کسی که میتونه هم ازلحاظ مالی هم جسمی وروحی میتونه دو همسرو تامین کنه واجبه بگیره

آخرین اخبار