چاپ کد خبر: 91962
20 مرداد 1401

کشف جسد مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی در کوه های مُهر

جسد مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی کشف شد

جسد یک مدیر ارشد یکی از پتروشیمی های پارس جنوبی در کوه های مجاور محور فیروزآباد – جم در نزدیکی روستای سمنگان شهرستان مُهر در استان فارس پیدا شد.
با بر اساس اخبار دریافتی از منابع محلی عصر روز چهارشنبه فردی با مراجعه به اورژانس جاده ای دارالمیزان شهرستان مُهر از رها شدن جسدی در حوالی کوه‌های مشرف به روستای سمنگان و در نزدیکی محور فیروزآباد – جم خبر می‌دهد.

بر این اساس ماموران اورژانس به محل موردنظر اعزام می‌شوند و کارشناسان اورژانس پس از اطمینان از بیجان بودن جسد مکشوفه ، با نهادهای مربوطه هماهنگی لازم جهت ورود به صحنه و انتقال جسد را انجام می‌دهند.

منابع آگاه از شناسایی جسد خبر داده، فرد مورد نظر به نام آقای شهریار جهرمی  مدیر مجتمع پتروشیمی زاگرس است که جهت سفر کاری از مرکز استان فارس به محل کار خود در حال بازگشت بود.


دکتر متین دیداری، مدیرعامل پتروشیمی زاگرس در غم مرحوم مهندس شهریار جهرمی، مدیر فقید مجتمع پتروشیمی زاگرس پیام تسلیت صادر کرد.

تسلیت

بیشتر بخوانید:

عکسی عتیقه از دروازه قرآن شیراز ۹۰ سال پیش

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آزاده لاهیجی جمعه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

هم دانشگاهی بودیم در شیراز . پاییز سال ۶۵ در دوره آموزشی صفر یک کادر نیز در گروهان دوم هم آسایشگاهی شدیم و بعدها در دوره اسارت نیز در قاعه چهار اردوگاه افسران تکریت هم آسایشگاهی شدیم شخصی متین خوش برخورد و شوخ و سرزنده . یادش گرامی و روحش شاد و تسلیت به خانواده محترمشان

آخرین اخبار